HTML

Fültágító

Tágesz 2011.08.31. 11:56

Nap mint nap találkozok olyan emberekkel akik megállítanak a fültágítóm miatt... és nap mint nap ugyan azokat a kérdéseket kapom... Így most lövetek egy kisebb leírást :)

Alapszabály! Semmilyen piercinget ne csinálj magadnak házilag! de ez alól szerintem kijelenthetem, hogy a tágesz kivétel. Ezt szépen aprán 1-2 milliméterenként meg lehet csinálni saját kezűleg. Én először tollhegyet raktam a a fülbevaló helyére :) kb. 2 hétig benne hagytam és utána ment is bele a 4mm-es tágesz. Ezt követte a 6mm-es, 8-as és így tovább :) . Perpillanat 24mm a tágeszem, de már nagyobbra nem fogom csinálni, mert túlságosan elvékonyodott a cimpám... Amit még sokan megkérdeznek, hogy örökre így marad a fülem?! Nos ha véletlen megunom akkor még össze tudják szépen varrni, ezzel nincs gond :)

De akkor jöjjön egy méretes tágesz:

Címkék: fültágító tunnel ear stretched

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodymodification.blog.hu/api/trackback/id/tr73192776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása